Jak wybrać odpowiedni telefon biznesowy
utworzone przez Redaktor | cze 16, 2021 | Telefony |
- Przed zdecydowaniem się na zakup konkretnego produktu powinieneś być poinformowany o tym, jak Twoja firma korzysta z komunikacji mobilnej. Przyjrzyj się jak w Twojej firmie odbywa sie komunikacja telefoniczna, aby dowiedzieć się, w jaki sposób łączysz się z klientami, innymi firmami i jak pracownicy komunikują się ze sobą. Pozwala to zobaczyć, czego potrzebuje Twoja firma.
- Rozważ potrzeby bezpieczeństwa
Wrażliwe lub bezpieczne dane, prywatne rozmowy telefoniczne oraz informacje finansowe lub osobiste nie mogą się dostac w niepowołane ręce. Telefony komórkowe stanowią niebezpieczeństwo ze względu na luki w systemach zabezpieczeń. Niektóre telefony lepiej reagują na wszelakiej maści systemy zabezpieczające czy też aplikacje szyfrujące. - Badania aplikacji
Oprogramowanie biznesowe i przydatne narzędzia są łatwo dostępne na urządzeniach mobilnych. Jednak urządzenia z systemem iOS mają inne aplikacje niż Android lub Windows. Jeśli wybierzesz telefon osadzony na Androidzie, ale dotychczas używałeś aplikacji dostępnej tylko w iPhonie, będziesz musiał wprowadzić zmiany. Zgodne oprogramowanie ułatwia płynniejszą wymianę danych. - Rozważ narzędzia organizacyjne
Każdy typ telefonu oferuje przydatne narzędzia, takie jak kalendarze, przypomnienia i inne funkcje. Ważne jest zorganizowanie swojej rutyny pracy. i. Możliwość zsynchronizowania kalendarza w telefonie z planem biznesowym lub wyszukania hasła ułatwi Ci to zadanie. Określ, które narzędzia są najbardziej użyteczne. - Żywotność baterii
W przeciwieństwie do biznesowych systemów telefonicznych urządzenia mobilne zasilane są baterią. Niektóre telefony komórkowe wyposażone są w bardziej żywotne batere niż inne. Jeśli podróżujesz służbowo lub przebywasz z dala od źródła zasilania przez dłuższy czas, potrzebujesz telefonu, który posłuży Ci jak najdłużej. - Koszt
Finansowanie kosztów związanych z komunikacją może być ważnym problemem, ale cenę należy porównać z korzyściami dla Twojej firmy. Upewnij się, że Twoja firma ma plan usług telefonicznych, który odpowiada jej potrzebom.